Blog powstał z myślą o uczniach, którzy chcą uczyć się przy pomocy nowoczesnych technologii. Myślę też, że nauczyciele znajdą tu kilka pomysłów na wykorzystanie TIK w edukacji oraz inspirację do samodzielnych poszukiwań. Parafrazując Jolantę Okuniewską, wspaniałą nauczycielkę edukacji wczesnoszkolnej i moją mentorkę, wspomnę, iż tablet to (nie)zwyczajny przybór szkolny, który wykorzystujemy podczas zajęć zupełnie tak samo jak pióro czy liczydło.

niedziela, 17 maja 2015

IV Ogólnopolski Zlot Innowacyjnych Nauczycieli i Dyrektorów

Galeria zdjęć





15-16 maja w Ciechocinku odbył się IV Ogólnopolski Zlot Innowacyjnych Nauczycieli i Dyrektorów. Ja miałam zaszczyt wystąpić jako jeden z prelegentów, a celem wykładu było zachęcenie słuchaczy do wykorzystywania w edukacji nowoczesnych technologii. Opowiadałam o tym, jak "zaraziłam" się TIKaniem, o mojej inspiracji i wsparciu uzyskanym w grupie SuperbelfrówRP, o budowaniu e-warsztatu zaINSPIROW@NEGO nauczyciela.