Dzisiaj uczniowie samodzielnie tworzyli labirynty. Otrzymali zakratkowane karty. Na jednej rysowali labirynt, a na drugiej programowali ruch wybranego przez siebie duszka.
Wybrali duszka i cel, do którego ma dojść.
Zaznaczali drogę i jednocześnie pisali kod przy pomocy strzałek.
Tworzyli "drogi-zmyłki".
Kolorowali wolne od ruchu przestrzenie.
Prace umieścimy na naszej klasowej tablicy. Inni uczniowie będą mieli ciekawe zagadki do rozwiązania ;)
Uczniowie przynieśli do szkoły prywatne tablety i prezentowali umiejętności w aplikacji Scratch Junior :)
Szkic
-
No i kolejna aplikacja, która zniknęła ze Sklepu Play, ale zanim to się
stało otrzymaliśmy powiadamiający o tym kroku komunikat. Udało się więc
pobrać c...
Uwaga, ważne! Zmiana adresu bloga!
-
*Kochani, *
*Adres bloga został zmieniony. Wszystkie posty zostały przeniesione na nową
stronę, znajdziecie je pod poniższym linkiem⬇️*
*kodowanienady...
Mierzymy odległości, czyli...
-
... matematyka w terenie.
Nadszedł czas na pomiary odległości. To świetna okazja, żeby skorzystać z
pięknej jesiennej aury i wyjść na świeże powietrze.
Na...