Blog powstał z myślą o uczniach, którzy chcą uczyć się przy pomocy nowoczesnych technologii. Myślę też, że nauczyciele znajdą tu kilka pomysłów na wykorzystanie TIK w edukacji oraz inspirację do samodzielnych poszukiwań. Parafrazując Jolantę Okuniewską, wspaniałą nauczycielkę edukacji wczesnoszkolnej i moją mentorkę, wspomnę, iż tablet to (nie)zwyczajny przybór szkolny, który wykorzystujemy podczas zajęć zupełnie tak samo jak pióro czy liczydło.

wtorek, 10 września 2019

Święto Kropki 2019 - scenariusz

The Dot.W tym roku postanowiłam opracować scenariusz przedstawienia o przygodzie Vashti. Mieliśmy przygotować przedstawienie, ale z przyczyn niezależnych ode mnie nie zrealizowałam planu. Scenariusz napisałam. Wykorzystamy go przy innej okazji. Dzielę się nim z Wami. Może komuś się przyda... :)

Scenariusz przedstawienia pt. KROPKA opracowany na podstawie filmu "The Dot"




Oczywiście zachęcam do przeglądania aktywności na blogu edukacyjnym pt. Święto Kropki.