Blog powsta艂 z my艣l膮 o uczniach, kt贸rzy chc膮 uczy膰 si臋 przy pomocy nowoczesnych technologii. My艣l臋 te偶, 偶e nauczyciele znajd膮 tu kilka pomys艂贸w na wykorzystanie TIK w edukacji oraz inspiracj臋 do samodzielnych poszukiwa艅. Parafrazuj膮c Jolant臋 Okuniewsk膮, wspania艂膮 nauczycielk臋 edukacji wczesnoszkolnej i moj膮 mentork臋, wspomn臋, i偶 tablet to (nie)zwyczajny przyb贸r szkolny, kt贸ry wykorzystujemy podczas zaj臋膰 zupe艂nie tak samo jak pi贸ro czy liczyd艂o.

艣roda, 13 maja 2020

Prezentacja interaktywna

馃憠Prezentacja Genial.ly. 
Jak sama nazwa wskazuje, to genialne narz臋dzie online i w dodatku free. Moje pierwsze spotkanie z nim zaowocowa艂o prezentacj膮 pod tytu艂em Zmys艂y. Po czym szybko narodzi艂 si臋 pomys艂 stworzenia cyklu lekcji z geometrii w oparciu o ksi膮偶eczk臋 z mojego dzieci艅stwa pt. "Geometria dla najm艂odszych". Okaza艂o si臋, 偶e Genially jest idealnym narz臋dziem dla osi膮gni臋cia zamierzonego celu. Zabra艂am si臋 do pracy...

Rysuj臋. Czytam i nagrywam fragmenty, animuj臋... Do chwili obecnej stworzy艂am dwie cz臋艣ci ksi膮偶eczki, ale mam nadziej臋 opracowa膰 wszystkie, gdy偶 otrzymuj臋 pozytywn膮 informacj臋 zwrotn膮 od nauczycieli i rodzic贸w. Prezentacje znajdziecie w zak艂adce Geometria dla najm艂odszych. :)


Wy r贸wnie偶 mo偶ecie tworzy膰. Jest wiele szablon贸w, z kt贸rych mo偶na korzysta膰 i robi膰 fantastyczne rzeczy. Na Facebooku powsta艂a grupa wsparcia Discovering Genially - Polska.
Inne moje wyr贸偶nione pomoce znajdziesz w zak艂adce  my GENIALLY.