Blog powsta艂 z my艣l膮 o uczniach, kt贸rzy chc膮 uczy膰 si臋 przy pomocy nowoczesnych technologii. My艣l臋 te偶, 偶e nauczyciele znajd膮 tu kilka pomys艂贸w na wykorzystanie TIK w edukacji oraz inspiracj臋 do samodzielnych poszukiwa艅. Parafrazuj膮c Jolant臋 Okuniewsk膮, wspania艂膮 nauczycielk臋 edukacji wczesnoszkolnej i moj膮 mentork臋, wspomn臋, i偶 tablet to (nie)zwyczajny przyb贸r szkolny, kt贸ry wykorzystujemy podczas zaj臋膰 zupe艂nie tak samo jak pi贸ro czy liczyd艂o.

wtorek, 8 wrze艣nia 2020

eTw Kierunek... Nasz znak drogowy

馃憠 Oto znak drogowy, kt贸ry b臋dziemy prezentowa膰 uczestnikom projektu eTw "Kierunek bezpiecze艅stwo".

馃憠 Zanim zabierzemy si臋 do pracy tw贸rczej, czyli rysowania i przemienienia rysunku w "znak gadaj膮cy", opowiem Wam o kim艣... :)

„Niepe艂nosprawny”

Niepe艂nosprawny, kto to taki?
Kto艣 owaki i byle jaki?
Nie, no co艣 ty, to osoba
taka jak ja i ty.
Mam koleg臋 „ co na w贸zku si臋 porusza
Jego widok innych wzrusza
Chocia偶 w pi艂k臋 gra膰 nie urnie
Ja to akceptuj臋 i rozumiem.
Przyja藕ni膰 si臋 z nim chc臋 i mog臋
i w potrzebie mu pomog臋.
A gdy przyjdzie koniec lekcji
To go odprowadz臋, wierz mi.

Autorka: Oliwia Stawiarska

馃憠 Narysuj znak DROGA DLA NIEPE艁NOSPRAWNYCH i pokoloruj go. :) W domu rodzice mog膮 wydrukowa膰 ci kolorowank臋. Przeczytajcie razem wierszyk, a dowiesz si臋, co chcia艂by powiedzie膰 Ci pies przewodnik.
Wi臋cej informacji na blogu Pozw贸l si臋 oswoi膰.